"I made it!"

Jag är typ sur på min bror.
Han raderade både Explorer och Mozilla Firefox från datorn....
Men jag installerade Firefox pånytt haha xDDD

Och jag sitter och chattar med min typ 10åriga kusin på facebook. Det är socialt (y) 
fast han sa att Kanjani8 är bra, så då gillar jag honom :D

 

Jag struntar i om är trötta på Kanjani8 (jag har faktiskt inte skrivit om dem på ett tag O_O) för det här tyckte jag var rätt kul xDD

läs
(efter "[KURA'YAS] OHKURA - #060")

Det handlar alltså om Ohkura (det är han som har skrivit) och Yasu i k8 xDD haha så mys <3

(detta är som ni kanske förstod en översättning, inte min dock xD)

ohkura &amp; yasu Pictures, Images and Photos


Kommentarer
Postat av: sofia

oh ah.

MEN ALLTSÅ DOM DÄRA GREJERNA SOM DU KÖPTE, DOM VAR HELT.. ALLTSÅ, jag gilla dina skor ;__; haha.ö

fy att jag inte bor i stockholm! ;)

2009-10-19 @ 21:14:41
Blogg: http://himeko.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Ha det bra i veckan, söta du! :)<3

2009-10-19 @ 21:39:48
Blogg: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: