Vilken ska bort?

Jag var på nån konsertgrej idag. Det var musikskolan jag är med i som ordnade den, och det var väldigt litet och så.. Jag spelade (piano) och det gick faktiskt väldigt bra..! Spelade bara lite fel nån enstaka gång och jag fick dynamiken rätt bra..
Musikskolan jag spelar i hör typ till kyrkan, och därför var vi i kyrkan först. Eller det kanske var för att några skulle spela orgel.
Hur som helst, jag är ju inte speciellt kristen.. Jag tror inte på gud eller nåt. Jag mådde ärligt talat helt dåligt av att sitta där i dendär byggnaden. Jag vet att det finns många som gillar att bara sitta i lugn och ro i en kyrka och slappna av typ, och jag respekterar det. Men själv hatar jag att vara i kyrkor. Jag vet inte riktigt varför, men nåja..
Observera ännu en gång; Jag har inget emot kristna. Det är inte så att jag tycker att kyrkor är dåliga eller så, men jag klarar själv inte av att vara i en.

Nu till något helt annat. Eller?
Här är fyra bilder. En av dem ska bort. Kan ni komma på vilken?
En ledtråd till det rätta svaret är att det kanske har lite att göra med texten ovan.
Men det kan ju finnas hur många rätta svar som helst.

Bild 1


Bild 2


Bild 3


Bild 4



Så, vilken ska bort och varför?

Kom ihåg att i stort sett är alla svar rätt så gissa på xDD

Kommentarer
Postat av: nicole

Sv: okej, jag postade ett idag:) så de kmr nog om ngn dag till dig:)

ahha okej, heh jag älskar pussel:p

2009-11-19 @ 20:33:17
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Kanske... Ohno för att han är den enda som inte har mörkt hår, eller för att han är det enda som inte har ett korshalsband.

Bild 2 för att jag inte vet vem det är!? :D

2009-11-19 @ 21:27:52
Blogg: http://gakkun.blogg.se/
Postat av: edward cullens fru

ja gissaar bild 3 fö att han int har nå kors där 8)

2009-11-21 @ 15:12:42
Blogg: http://tanjashatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: