-

Jag håller på och försöka göra om lite ytterligare här.. Min s.k. testblogg ser förjävlig ut haha xD

Jag tänker inte berätta så mycket om min Sverige-resa, för jag tror inte att ni är intresserade.. Dessutom orkar jag inte.
Jag kan i alla fall berätta vad jag köpte (som har liite med musik att göra xD):



8 japanska j-pop- tidningar. Dessa spenderade jag ca 800 kr på.
Jaa jag är en nörd.

En varning till alla är att inte läsa såna här tidningar offentligt!

Man kan få en del biverkningar som man inte vill att andra ska märka (detdär lät perverst 8D)

En annan grej jag köpte var:


träramar, från Ikea 8)
Jag ska måla dem svarta, lägga i svartvita bilder på Kanjani8 och sen hänga upp dem lite random (fast ändå "tillsammans") på en vägg i mitt rum. Fint! :D






Bara för att det här inlägget blir rätt poänglöst så kommer här en låt som jag råkar ha blivit kär i.

You - Golf-Mike


Ärligt, hade dom sjungit den för mej hade jag lämnat allt jag hade för dem!

Kommentarer
Postat av: Sparris B-D

Jag var där när du köpte tidningarna! 8DD

2009-08-07 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: