..

Jag är sjuk ><
Precis just före klassresan! Så det blir inget med det nu..
men nåja, jag får åka dit själv med nån kompis eller nåt nån annan gång! :D

Jag är för trött i huvudet för att komma på något bra att skriva men jag kan ju reklamera lite då!

Min livejorunal
Jag vet inte vad det är för fel på mej! numera skriver jag nästan varje dag ;O
Min engelska är inte bra.. mobba inte, tack!

Frågestund
på min och Ayumu's blogg! Ni borde verkligen titta in och ställa några frågor
så att vi har något att bita i när Ayumu kommer hem! 8)


Gammal bild, jaa men fy vad Baru är vacker! <3

 

Kommentarer
Postat av: Kyon

^-^ wiii.



OH, KAWAIIIII!!! :3333333333

2009-08-19 @ 20:19:12
Blogg: http://cuteluti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: