Lycka!

Jag har inget liv. Jag började plugga fysik (jag vet inte hur många timmar jag spenderat på det nu), och sen tog jag en paus för att scrolla bakåt i mitt bloggarkiv. Och vilken bra blogg jag har, jag kan sitta och skratta åt mina egna inlägg eller bara tänka "God, så smart jag är!". Fast jag är väl den enda som tycker det.

Hur som helst så hittade jag ett inlägg där jag listat en massa fangirltester man kan göra. (Ni hittar det här).
Jag gjorde ett av testen. Ibland brukar man ju, medvetet eller omedvetet, klicka på de alternativ som gör att man får det reslutat man vill, men det gjorde jag inte denna gång. Jag svarade precis som jag kände.
Och så får jag min favorit (han är min favorit just nu i alla fall)! Hur ofta händer det?

Kommentarer
Postat av: Lily

Välkommen tillbaka! Har jag skrivit det förut??



sv: Ahhaha, kanske det. Men jag använder inte allt samtidigt! De är produkter som är ekologiska och naturliga så då är det okej :D Hehehe ^^ Jag gör mina egna grejer också så ^^



kramelikram ^^

2012-05-06 @ 20:08:55
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Å jag hatar när det blir så. När man köper något å så funkar det inte å så "måste" man använda det ändå.



Nä, jag färgar inte mitt hår. Har inte gjort det sen 2007. Hurså? :)



kram

2012-05-07 @ 17:46:53
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: