The 7 Okans

Jag är trött... Fast jag får väl skylla mig själv som var uppe till halv 4 och spelade sims.
 
Jag har sett en del 7 Okans program på sistone. Upplägget är väldigt simpelt. Kanjani8 är utklädda till kvinnor (de har klänningar, smink och peruker och pratar med ljusare röst osv.) och sitter i början av programmet och pratar. Sen kommer det en tävling (också ganska simpelt upplägg, men desto svårare att klara av) och de som inte klarar den får ett straff. 

De har nyligen blivit re-uppladdade, med subs, av Neitaro. Ett avsnitt är typ fem minuter långt så det tar inte hundra år att ladda ner och se. Det är värt det, helt enkelt! Och om man har tur kan det finnas några (fast kanske inte subbade) på youtube. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: