Midsommaroutfit

Idag, midommarafton till ära, flätade jag håret! (Jag som typ alltid har håret utsläppt. Nu har jag haft det uppsatt, på nåt sätt, i två dagar efter varann!)
 
Att ta bilder där man ler känns väldigt weird! Av nån anledning.. Men för tillfället tycker jag att alla slags egobilder känns weird! Man märker ju liksom att det är en egobild. När jag tittar på bilderna i efterhand tänker jag att "vad har jag för liv som sitter och kråmar mig framför en kamera (som jag själv håller i)?".
 
 
I alla fall är jag rätt nöjd med mitt klädval idag! Såna dagar är alltid bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

jhopfdägdf OMG SUPER SÖT!! :D <3
Glad midsommar~
Sv: Ja men tiden går så fort! (ToT) Jag kan inte förstå att han, Inoo chan blir jlnbfsa 22 ÅR!!! >__<
Åh ärligt?!! En ff? Vad kul~ Jag vill jätte gärna läsa den :3
Jag gick och funderade här om dagen om jag skulle skriva ett ff (fanfic, men förkortar den till ff xD) under sommarlovet? Men jag vet inte :S Jag skrev en förut...en engelsk läxa där vi skulle skriva en novell.. Och det var en Keito/OC:are xD Men jag fick aldrig tillbaka den rättad ;__; Men jag vet inte om jag ska skriva ett OkaJima eller en YumaDa?
kram <3

2012-06-22 @ 21:27:45
Blogg: http://yumahalo.blogg.se
Postat av: Pachi Pachi

Sv. Ja, bok är bäst tycker jag! ^^ Just nu har jag mest pluggat hiragana och katakana, men försöker även få med så mycket kanji jag kan. hittills så har jag haft en app på mobilen med kanji, också från lättare till svårare. Den funkar ganska bra tycker jag. man får se precis hur just det tecknet skrivs, vad det betyder (flera synonymer också) och i vilket sammanhang osv. Men som sagt, bok gillar jag bäst! :D

2012-06-23 @ 11:08:25
Blogg: http://pachipachi.blogg.se
Postat av: Cleopatra

Sv: Ja men åh~ Tänk att han verkligen gör det ^^ Lyckad människa.

Jaha, ja men jag förstår! :D Man vill inte att läsare ska sitta och vänta :o Hahah verkligen? Jag vet inte hur pairing:en i eito är, så det är lite svårt att säga om det är konstigt elr inte D: men om du säger det så kanske det är det xD

Men jag kanske inte är så bra D: Min engelska ligger på G-nivå(nästan IG) och till och med i svenskan också så det är lite pinsamt >3<
kram <3

2012-06-23 @ 13:03:17
Blogg: http://yumahalo.blogg.se
Postat av: Frida

Trevlig midsommar du med! Även fast det hamnade en dag fel haha ^^

2012-06-23 @ 13:16:35
Blogg: http://yeahimhappy.blogg.se
Postat av: Cleopatra

Sv: Jaha är dom? :( Det var synd :( Jag har också en favorit author men hon skriver och uppdaterar ganska ofta xD Jaha gjorde dom? xD Ganska efter asså xD Nähe nej men ja då förstår jag varför :P
Det känns verkligen fel att skriva på svenska, dt är inte bara vi som tkr det xD <3

2012-06-23 @ 13:50:38
Blogg: http://yumahalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: