Ny väska!

Igår på loppis köpte jag också en ny väska.
Det var ett sånt där köp som jag inte var riktigt säker på, "ska jag verkligen köpa det här?". Den var lite dyr tyckte jag (eller inte dyr egentligen, men jag hade inte så mycket, och jag var inte säker på om den var värd priset). Men nu har jag börjat tycka om den mer och mer. Den är jättefin, och dessutom väldigt praktisk. Den är liksom ganska stor, men jag behöver ändå inte ha så mycket i den (vissa väskor kräver ju en viss "tyngd" för att de ska se bra ut). Jag är jättenöjd med det här köpet!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Wow vilken snygg väska!
Sv: Ja, det är verkligen ett toppen-sätt att lära sig på. Har du studerat kinesiska tidigare?
(nu ska jag ju åka bort ett tag.. så jag svarar när jag kommer hem ^^)

2012-07-02 @ 23:10:26
Blogg: http://wildsofmyheart.blogspot.com
Postat av: Linn

Btw, jag blir alltid osäker om mina kommentarer kommer fram eller ej. Sist sa det "error" typ, och den jag skrev innan denna hände det ingenting. Och gången innan dess var det också error. Knas!

2012-07-02 @ 23:11:46
Blogg: http://wildsofmyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: