Eito Ranger

Så glad jag blev när jag insåg att Eito Ranger-låten är med på Kanjani8's nya singel (som heter ER och släpps 25.7, imorgon). Jag har längtat efter att få höra den studioinspelad. Det är en härlig låt, väldigt Kanjani8'ish, och texten är underbar.
 
Lyssna på en del här: (inte den inspelade versionen)


 
Jag har fortfarande knappt fattat att det släpps en Eito Ranger movie den 28.7. Den kommer att utspela sig i framtiden, 2035 om jag inte minns fel, då terrorister terroriserar (terrorister brukar göra det) världen. Det är upp till Eito Ranger att stoppa terrorismen och rädda världen.
Det hade nästan kunnat vara en vanlig film, men så tittar man på Eito Ranger och ser att de har färgglada overaller och sjunger Eito Ranger sången. Det känns lite som en parodi på all världens actionfilmer, och jag vet att jag kommer att älska det. 
Åh, om den hade visats på bio här; jag hade gått på varenda föreställning, och suttit och fangirlat som en tönt där i salongen. Kanske lika bra att det inte visas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: