Skolångest. Har ni också det?

Äntligen har jag börjat ta tag i lite läxor. Jag har inget minne av att jag var borta mycket i slutet av förra terminen. Ändå är det så otroligt mycket jag har missat.
Jag började göra matte och märkte att jag aldrig hört något av nån sån teori över huvud taget.
Men det var bara att börja läsa in, och till min stora förvåning fick jag det faktiskt att funka!
Jag ser dock inte fram emot att titta på det jag missat i fysik.

På tal om skola.. Jag brukar alltid vara väldigt glad över att få börja skolan igen efter ett lov, men det här året är det annorlunda. Jag känner bara ångest. Tanken på att ta nåt typ av mellanår (något jag alltid tyckt ha verkat tråkigt) verkar väldigt lockande. Gärna nu på en gång, tack! Men av olika anledningar kan jag inte det, inte förrän om ett och ett halvt år.

Hur känner ni inför att börja skolan igen?


Här är förresten mitt trevliga schema (faktiskt så är det rätt trevligt nu mot vad det brukar vara)


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag har bara en termin kvar i skolan, menom jag ska vara ärlig har jag aldrig haft mindre motivation för att plugga än vad jag har nu. Det är inte bra alls, men vad ska man göra, haha...



Sv: Ja, jag har sett senaste coutdown ~ Kanjani var som vanlgt i Osaka c:

2012-01-07 @ 17:10:37
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Lily

Åh kära skola, vad jag inte saknar läxor!

Men andra ring var verkligen en jobbig tid, fast det var tredje ring också...fast av andra skäl än andra.



Jag hoppas att du står ut!



kram på dig!

2012-01-07 @ 17:32:01
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Cleo

Asså näe jag har oxå ångest inför skolstarten =_=

Jag är rädd över att inte kunna klara mig (asså att få minst G i allt) för att kunna åka till Japan :/

Jag har till och med fullt med läxor just nu men jag orkar inte lyfta ett finger för att dom är så tråkiga -.-



Sv: Åh vad kul~ HAHA nej ärligt? Men vad snällt av Kanon att visa vart du ska börja :D

Ja jag förstår man får en sorts connection med dom xD <3

2012-01-07 @ 18:10:25
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: