Harry Potter Film Wizardry

Idag fick jag hem denna bok: Harry Potter Film Wizardry. Det var en försenad födelsedagspresent som jag velat ha sen jag först såg den i butikerna. Dock har den varit på finska varje gång jag sett den. Den här är på engelska (jag tror inte den finns på svenska) så nu finns det kanske en chans att jag kan förstå något av den.

Man får veta hur filmerna är gjorda, läsa kommentarer från skådespelare och (det bästa av allt?) man får med små saker som använts i filmerna, t.ex. marodörkartan och Hogwartsbrevet Harry får i första filmen.
Det är väldigt många bilder, så om man inte orkar läsa texterna kan man se på bilderna och läsa bildtexterna.

Klicka på bilden för att beställa den själv!


Kommentarer
Postat av: Lily

Du fick den!!!



sv: Jag förstår! Man ska bara göra det om man vill och tycker det är kul och inte för att man måste.



Fast jag tror du skulle klara av det. Faktiskt! Jag är verkligen en riktig gottegris och jag är förvånad att jag klarat mig så länge utan att smaka något.



kram

2012-01-20 @ 08:12:28
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Cleo

Sv: Förlåt, jag är så seg på att svara kommentarer :(

HAHAHA vah hur misstolkar man den? xD Jag tror nog att du läser FÖR många ff xD



Jaa det är sant. Asså ist för att sminka sig i typ 15-25 minuter kan man ju ta och sova ist! :D



Det kanske du har gjort? :s Jooo du får ta och vara med i våra gruppsamtal! :D

Okej nu låter det här som en vanlig sak att säga men det är sant, jag var oxå suuuper nervös och blyg men jag pratade med tjejerna ändå, för Jump's skull XDD <3

2012-01-20 @ 16:10:23
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Lily

sv: jag får nog kolla efter ett då :/ Tack så mycket för tipset!



Jag förstår. Det är klart. Om man inte själv bestämmer sig för att satsa brukar det oftast gå åt pipsvängen. Så ät sötsaker så du!



kram

2012-01-20 @ 17:13:20
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lizzie

Oj, oj.. nu vill jag ha en tidigt födelsedagspresent.. :D

2012-01-23 @ 08:01:13
Blogg: http://lizziesthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: