Äntligen har jag tagit mig i kragen

Jag har börjat läsa inför studentexamen i biologi! Det är i mars och det är sex böcker jag ska ta mig igenom (två har jag aldrig tittat i förut). Jag la upp ett litet schema som innebär att jag ska läsa ca 2/3 av en bok varje helg. Och idag har jag börjat. Och faktiskt så känns det inte så omöjligt.


Fast ibland kommer det fram en hemsk bild, just när man inte alls är beredd. Och då måste man ta till censur (=tejpa en pappersbit över det hemska).
Kan ni gissa vad bilden jag cesurerat föreställde?



Förresten gick jag in på picnik för att redigera bilden och möttes av detta:


Sen grät jag en skvätt.
Men sen blev jag glad igen och blev sugen på att testa alla premiumgrejer (därav ramen i ovanstående bild). April är en rätt lång tid ändå. Bra med tid till att pröva allt och göra snygga headers med alla stickers som man kan använda nu. Jag blev riktigt designsugen! (Men nu måste jag plugga!!). Fast vad innebär det att de ska flytta till Google+? Kommer allt att finnas kvar, bara nån annanstans? Jag vet inte vad google+ är överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Lily

Fick också en tår i ögat när jag läste om Picnik.

Hmm....

Läste din recension om kokosnötsolja! Nice! Jag hade tänkt skriva en också, men jag är för lat! xD Tihi!



sv: Åh, då är jag tyvärr än av dom då! Jag visste inte att det fanns så många olika varianter av finlandssvenska, eftersom jag inte varit med om att höra de olika varianterna. Men nu vet jag i alla fall!



kram

2012-01-21 @ 17:46:43
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: A fast det finns inte så mycket att skriva om som du inte redan har skrivit. Förresten, helt random, men skriver du fanfics eller läser du bara?



kram

2012-01-22 @ 12:21:32
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Okej. Vad för typ av fanfics läser du då? Jag brukar inte läsa fanfics så...hmm....



kram xD

2012-01-22 @ 13:26:49
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: mhm

Google+ är ett internetcommunity som bildats för att vara konkurrent till sidor som Facebook och twitter. Tyvärr måste man vara 18 år för att bli medlem, så jag måste vänta ännu åtta månader och åtta dagar...

2012-01-22 @ 14:13:10
Postat av: Cleo

Sv: Hahaha vad läser du för fanfics? xD Ecchi~ xD



Jag förstår dig! Jag kände samma sak men sen har jag träffat dom men det känns fortfarande lite konstigt.. :/ men kul är det ändå att prata med människor som har samma intresse! <3

2012-01-24 @ 10:52:08
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: