Sims!!

Jag hade inte så mycket läxor idag, så jag tänkte ta en chillkväll och spela sims. Jag har inte gjort det på evigheter (~en vecka eller så).
 
(Yabu och Hikaru som jag gjorde nån gång för länge sen! Sjukt snyggt hus också, men inte så funktionellt. Det var för litet för att man skulle kunna röra sig i det, så de hade en uppsättning av de viktigaste möblerna på bakgården.)
 
 
Det är faktiskt rätt mycket nu, med studentexamen på kommande. Jag kommer hem, äter och sen börjar jag plugga. När jag är klar är det så småningom dags att gå och lägga sig (fast jag brukar sitta uppe sent framför datorn). Smått deprimerande liv... Fast det är bara till februari/mars kvar, och sen är min gymnasietid över.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Shelinda

Sims 5ever typ haha! Lätt en favorit hos mig :D Härlig bloggdesign förresten! :D

Kram!

2013-01-22 @ 13:27:31
Blogg: http://shelindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: