Sezy Zone..

Har ni hört om Sexy Zone? Det är en ny Johnny's-grupp som ska debutera.
Gruppen ska bestå av Kento Nakajima (17), Fuma Kikuchi (16), Shori Sato (14), So Matsushima (13), och Marius Yo (11).

Jag är väldigt glad för Kento och Fuma (men hur blir det med B I Shadow då?), de andra känner jag inte till men jag kommer nog att följa med och se vilka de är.

Problemet är ju namnet då. Jag tycker inte det borde existera en enda grupp med namnet "Sexy zone", och ännu mindre en grupp där ingen ens är myndig (den yngsta är 11 år!).
Extra sjukt blev det när jag läste detta: It has been reported Johnny’s & Associates president Johnny Kitagawa was looking for a group who were not just イケメン (handsome/cool men), but could also pull off sexy. (källa)
Och hur gör man som fan när man ska berätta om sitt favoritband? "Jo, jag lyssnar mest på Sexy Zone". Vad skulle folk tro om en!?
Johnny är kanske inte känd för att hitta på bra gruppnamn (tycker jag då), men det här är inte bara ett konstigt namn (som de andra) utan också väldigt opassande. Sök bara på "Sexy Zone" på google (yes, I did), jag vill inte se pojkarna bland såna bilder.

Här är de förresten:

Vad tycker ni om den här debuten, gruppen och gruppnamnet?

Kommentarer
Postat av: Lily

Heller sexy zone än sexy boy. Ja, johnny har aldrig varit duktigt på att namnge grupper.



Jag älskar kento och fuma men vad händer med hokuto och yugo? Jag tycker om de två också!!!



sv: Precis! Snart kommer väl HSJ hit. Jag håller tummarna!!!



kram

2011-09-30 @ 20:58:14
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Mari

Fuma & Kento debut - approve. <3 Marius verkar väl också lite trevlig eftersom han inte är heljapan. Yay för gaijins! :D



Dör åt namnet. Fulaste Johnny's namnet ever. (Hej säg hopp är väl inte jättesnyggt heller egentligen, men man vänjer sig ju...)

menmen, jag tycker faktiskt inte det gör så mycket att de är så små. Sen om några år kommer väl namnet att passa, haha.....

Fast nu känns det ju aningen awkward. Typ "hej jag tycker att 11-åringar är sexiga..."

Känner på mig att detta kommer bli ännu en av mina garderobs-fandoms.



Det mest läskiga är ju att en 80-årig man väljer ut 11-14 åringar som mest ~sexiga~ bland alla Johnny's.



HELST hade jag sett att Taiga eller Juri fick debutera, men det lär ju knappast hända på ett tag... ): (om det ens någonsin kommer att hända. ;__; )



Hej jag skriver inte alls långa kommentarer... :D

2011-09-30 @ 21:30:22
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Lily

Mjo, man kan ju tycka det. Men jag förstår mig inte på deras sätt att namnge, men det är johnnys för dig :/



Ja!!!!!!



kram

2011-09-30 @ 21:36:32
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Cleo

Det är jättekul att vi (fansen) kommer en få ny grupp :) Men sammasak här jag gillar inte namnet! Dom borde heta typ "Boy Zone" elr nått? Det passar bättre tycker jag iaf :D



Sv: haha ja precis beroende på priset! :) Men jaa en sjukt bra idé att ha en bloggtävling :D Jag tkr nog du borde ha det ;)

Jaa exakt! Jag hoppas albumet säljs som smör för då har en större chans att dom kommer hit elr att dom börjar sälja flera andra skivor från tex HSJ!! :D

Vad glad jag skulle bli :D <3

2011-10-01 @ 06:41:18
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag blir nästan skrämd utav det hela. Tycker Johnny verkligen att detta är en bra ide? Vad tycker föräldrarna till dessa killar? Har föräldrarna ens något att säga till om?

Jag tycker det är creepy. Jag hade så många gånger helltre sett något existerande jr band debutera. ABC-Z, B I Shadow, eller Question kanske. Men en elva åring i Sexy Zone! SEXY ZONE! Vad är det för namn? Jag bara skakar på huvudet.



Kika gärna in hos oss idag, vi ska ha en tävling med vinst från yesasia! :D

2011-10-01 @ 10:39:05
Blogg: http://imturningjapanese.blogg.se/
Postat av: ★Mysuri★

Alltså det är bara så jävla sjukt, vad fan? D:

Låter som att han som styravslöjar sina ehm.. personliga intressen lite väl mycket :c haha! :s



Asså pojkarna är ju HUR söta som helst och allt, dom ska inte hålla på med sånt där - att acosieras med sexy och sånt. Vad fan? D: asså ;Alsdgbnkömfakmgsnl NEJJJJJ!!! /damp

2011-10-01 @ 12:55:40
Blogg: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Lily

sv: vad konstigt då att det inte funkar för vissa :/ Då kanske det inte är något fel med min blogg då, eller?



kram

2011-10-01 @ 12:59:47
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Väldigt! Två vet jag om än så länge, sen så vet jag inte om det finns fler :S



kram

2011-10-01 @ 14:05:48
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: