Känslan när nån skriver "Jag antar att ni alla har hört detta..." och du inte har det.

Yamashita Tomohisa och Nishikido Ryo slutar i News.
Jag hade ingen aning. Jag fick veta det precis så som det står i rubriken.

Att News har haft problem på sistone har till och med jag kunnat gissa, eftersom de varit väldigt inaktiva när det gäller att släppa nytt. Jag har också hört rykten om att Yamapi vill satsa på solokarriär, vilket det nu är officiellt att han tänker göra. Ryo säger att han slutar för att han inte längre har tid att vara med i både News och Kanjani8. Men att de två största Johnny's-killarna i sin åldersgrupp (i alla fall i mina ögon) slutar på samma dag, jag trodde inte att det skulle hända.

Men för att det inte ska låta så hemskt som det verkar; de har ju inte slutat Johnny's. Ryo är ännu med i Kanjani8 (tack och lov, säger jag själviskt) och Yamapi ska bli soloartist.
News kommer också att forsätta, nu med fyra medlemmar. Jag undrar bara vad som händer med dem nu när två så stora fan-magneter inte längre är kvar.

Källa (på japanska)

Vad har ni för tankar om detta?

Kommentarer
Postat av: Mari

Grejen är ju bara att det här inte alls var oväntat. Jag är glad att NEWS fortfarande kommer finnas kvar, men som du säger, men blir ju lite orolig när de två populäraste medlemmarna försvinner. Tegomass verkar ju klara sig på egen hand, men hur blir det med Koyashige? ):

2011-10-07 @ 16:50:15
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Mari

Sv: Haha men mönstret var typ det som gick fortast av allt att göra... x'D

Hihi du är den enda som har svarat angående nästa medlem, så det lär nog bli Yabu ;D



Ja, det är klart det kommer kännas annorlunda att lyssna på NEWS nu. Jag har aldrig varit ett jättestort fan av varken Yamapi eller Ryo, men det är klart det ändå kännas sorgligt att de bara försvinner ):

2011-10-07 @ 19:50:23
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: ★MYMiC★

Aw, läste om det där på tumblr typ samma dag som det blev official D:

2011-10-08 @ 09:43:08
Blogg: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: