xChiaki.blogg.se

Dag 05 - Beskriv bloggen med en mening

Hej jag är en blogg som startades den 18 juli 2009 och var menad att handla om japansk musik och fangirling och speciellt Johnny's och bloggaren som skriver denna blogg har varit mer eller mindre duktig på att uppdatera men hon har varit bra på att göra nya designen och hon har lärt sig väldigt mycket och numera verkar det som om bloggen också håller på att bli mer en åsiktsblogg eftersom bloggaren har väldigt mycket att få ur sig.
/mvh xChiaki.blogg.se (obs! stort C)

Jag undrar lite vad ni tycker om det!?  Jag har inte direkt många läsare (tack till er som finns!) men undrar ändå lite varför ni som gör det läser min blogg egentligen?
Jag gissar att några gillar att läsa om t.ex. Johnny's och sånt prat så därför slutar jag absolut inte skriva om det! Sen hoppas jag ju att några gillar att höra om mina tankar och liknande också, ni får jättegärna kommentera och debattera osv!
Jag vill inte skriva så mycket om mitt liv, för det hade varit skittråkigt, men visst dyker det upp lite sånt också.

I slutändan är det ju min blogg och jag skriver vad jag vill (moahaha!!), men det kan ju vara bra att höra vad nån annan tycker också!

Kommentarer
Postat av: GD

anledningen till att jag följer din blogg är nog för att jag gillar läsa dina åsikter .. and eh, i think that's it XDD

2011-11-26 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: