Detta stör jag mig på

Dag 04 - Detta stör jag mig på

Jag är lite rädd för att skriva detta inlägg. Det finns sorgligt nog väldigt mycket jag stör mig på. Det är en egenskap hos mig själv som jag försöker ändra på för att jag ska kunna må bättre. Jag måste helt enkelt bli bättre på att se den ljusa sidan.
Men jag ska försöka skriva utan att bli för pessimistisk.

För att sammanfatta de värsta sakerna så är nog det jag stör mig mest på folk som inte kan se alla som människor.
Folk som bara tänker ur eget perspektiv, skiter i andra, och dessutom inte kan hålla tyst om sina åsikter. Såna som ska dela upp människor i bättre och sämre grupper och inte verkar inse att vi alla är människor som känner glädje och sorg och en massa andra känslor.

Medmänsklighet tycker jag är en av de finaste egenskaper man kan ha. Jag hoppas jag kan bli det i ännu större mån än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: