Julkalenderfunderingar

Tidigare år har jag gjort julkalendrar med olika kändisar jag gillar i luckorna.
(se dem här och här)

I år känner jag för att göra något annorlunda.
Så jag kom på den fantastiska idén att göra något som skulle stimulera min självkänsla och kreativitet.
Jag ska göra en utmaningskalender!

Här är några förslag på vad jag tänkte ha i luckorna:
-Räck upp handen och svara på någon fråga på alla lektioner idag

-Kom på tre bra saker med någon person du inte tycker om

-Lär dig något nytt om ett ämne du inte är intresserad av

-Fota något vackert

-Gör ett julkort

-Ge två personer en komplimang (icke utseenderelaterat)

-Skriv en uppsats om något viktigt

-Lär dig något nytt om ett ämne du är intresserad av

-Läs en berättelse på finska och översätt vartenda ord

-Ge någon en kram




Har ni fler förslag på vad jag kan ha i luckorna?


Kommentarer
Postat av: Mari

Ge frukost till en familjemedlem :D Hihi

2011-11-22 @ 00:33:52
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Kokorochan

svar: det är många som gör det, det är därför den är lite sorglig :( men den är lite söt och rolig på samma gång xD



kramar<3

/kokorochan

2011-11-22 @ 00:36:00
Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Lily

Din blogg är superfin nu! fast det var den innan med :)



kram

2011-11-22 @ 18:30:31
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Äsch då, det är ser super ut!



Beställde du ifrån cdjapan? Då kanske du får den. Jag vet inte vad som hände med mina. Jag kanske inte ens får dom :/ Asså, jag förstår vad du menar. Jag har inte varit så insatt i sexy zone, tyvärr. Koreanerna har tagit över mitt liv för tillfället. Men när jag jag såg inspelning av deras singel fy fabian va charmig han var! Asså han är så himla söt plus han är så himla vit jämfört med de andra. Porslinshud eller vadå? Åh när kento försökte prata med marius på engelska. Jag dog nästan då! SÅ HIMLA SÖÖÖÖÖÖTT!!!!



kram

2011-11-22 @ 19:19:59
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: