Jag fick hem Nippon idag.

Alltså albumet som Tsuyoshi Domoto gjort en europeisk version av.


Och när jag tittar närmare på skivan och tar av all plast märker jag att fodralet är sprucket! När jag öppnar skivan så trillar fram och baksidan isär. Inte precis roligt när jag dessutom väntat på skivan ganska länge och den inte var direkt billig. Tråkigt.. Men vad kan man göra?

Har ni råkat ut för detta nån gång?

Dock en bra grej med albumet är att alla låttexter finns översatta till engelska, tyska och franska.
Roligt, eftersom jag mer eller mindre kan förstå alla tre!

Kommentarer
Postat av: Cleo

Nej vad kul att du har fått din skiva! :D Jag måste också ta och köpa den :D Men det var lite dåligt att den hade sprickor :/



Sv: Hihihi du får ta och kolla på dvd:n nu annars har du slösat pengarna i onädan xD <3

2011-11-10 @ 20:49:32
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: n

reklamera den!

2011-11-12 @ 18:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: