I'm a crazy fangirl...

Då och då får min mamma hem en tidning som heter Böckernas klubb. Det är en sån där bokklubb där man får en bok i månaden och så kan man beställa fler eller avbeställa alltihop (vilket mamma alltid brukar göra).

Det finns också några filmer man kan köpa och den senaste tidning var det en bild på Norwegian Wood (som är en film som baserar sig på Haruki Murakamis bok med samma titel) och när jag tittade lite närmare märkte jag: "Är det inte Kenichi Matsuyama!?" Och japp, det var det!
Sen var jag töntigt glad hela kvällen för att en av mina idoler (eller vad man nu ska säga) fanns med i en tidning!


Ungefär som när det nyligen var en A4stor bild på Magnus Betnér i Vasabladet. Jag var i extas!

Man får liksom såna känslor när man brukar fangirla personer som är så långt ifrån en själv. Man börjar fangirla allt man hittar bara för att man liksom måste passa på.

Kommentarer
Postat av: Cleo

Jag vill se den!!!! Norwegian wood asså :D

Jag tänkte se den på bio men det hände aldrig :/



Sv: Haha jaaa fy fan vad sjukt kul vi skulle ha då :D



Ja men precis! Det är typ det som räknas, att man får se massa med nya saker inte bara det man ser varje dag :3 <3

2011-11-08 @ 18:52:53
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Cleo

Sv: Haha tro mig jag kommer verkligen ta kort på ALLT som har med JE att göra t.o.m. om dom kommer upp på tv:n xDD Haha joo jag kan ju köpa något till dig sen skicka det via posten ;3 <3

2011-11-09 @ 16:33:37
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: