Yamada 18 år <3

Det är inte bara Yoko som har födelsedag idag, Yamada Ryosuke fyller också år. 18 år!! :D



Jag minns när jag första gången såg bilder på Hey!Say!JUMP (i "närbild"), det var när jag var ganska ny som fangirl och hade köpt mina första tidningar vid Sun Ai. Jag bläddrade i dem som om de var bibeln och det tog inte lång tid för mig att lära mig namnet på alla och vilka grupper de tillhörde (allt det lärde jag mig från tidningar!).
Hey!Say!JUMP var helt nytt för mig men jag tyckte att några killar i tidningarna var rätt gulliga. Yamada var en av dem. Han såg ut som ett gulligt troll tyckte jag.
Sen började jag lyssna på JUMP och nyligen (förra sommaren kanske XD) blev jag ganska galen i dem. Det håller ännu i sig. Jag har börjat lära mig mer om de enskilda medlemmarna och då också om Yamada.
Jag har kommit fram till att Yamada helt enkelt är en sån där perfekt människa som folk gillar oavsett vad han gör. Jag brukar sitta och titta på honom och tänka "Wow.. jag kommer aldrig att vara sån..". Man kan säga att jag beundrar honom med avund.
Jag tror att en del är lite irriterade på honom, det är jag faktiskt också ibland. Han är helt enkelt populär och det betyder att han tar mycket uppmärksamhet, ofta från de andra i jump. Men med tanke på den talang han har tycker jag absolut att han förtjänar den uppmärksamheten. Jag tror att om man tittar bort om det så är det väldigt lätt att tycka om honom och det märks att han jobbar mycket och hårt.

Jag hoppas han hade en jättebra födelsedag ^^ och att han fick många jordgubbar på sin tårta (stulet av Lily)

Här är en av mina favoritlåtar; Asia no Yoru. Underbar<3



Kommentarer
Postat av: Mari

Hihihi grattis Yamada <3



Mjo, klart det är många som irriterar sig på honom pga hans attention, men så är det ju med alla som är poppis. Ju fler fans, desto mer haters. Men och andra sidan, precis det du säger, han förtjänar den uppmärksamheten han får :D

(Kanske lite svårt att lita på när jag säger det med tanke på hur biased jag är, men ja x'D )

2011-05-10 @ 01:00:50
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

Jag hoppas han hade världens bästa födelsedag~! <3 Världens sötaste Yamada~! <3

2011-05-10 @ 09:15:34
Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Lily

svar: ahaha, jadu det har jag inte avslöjat än. Men nu känns det så larvigt. Det känns kanske att jag har gjort det större än det är. Grejen är den att "projektet" är att en kategori på min blogg ska bli större, men nu så tror inte jag att jag vågar göra den större sigh Det känns lite pinsamt nu. Tänk om folk bara: Fan, du är skadad du!



Ah det är skönt att inte stressa. Har du långt till skolan?



Nämen, går den att läsa?



kram

2011-05-10 @ 15:37:53
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

svar: Ahaha tack ^^ Njaa, det blir nog lite svårt att börja smått ^^



45 min? Det tar rätt så lång tid :( Du kan inte gå till skolan för det är för långt right?



ahaha på så sätt :D Men hur menar du "lärt sig" läsa?



kram

2011-05-10 @ 17:01:08
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

svar: Ah okej. Man vet aldrig ^^ Hahaha



Aha (ljuset gå upp) Jag fattade inte poängen xD typiskt mig ^^ kram

2011-05-10 @ 17:18:04
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: MYMiC

haha å, han är så söööt! hoppas också han fick många jordgubbar, det är så gott! jordgubbs älskare XD



sv: haha åh, förlåt för mitt sega svar T__T

hahaha men vadåååååå (a) vem dissar en half naked pv liksom hurrhurr 8'D

2011-05-11 @ 00:10:35
Blogg: http://mymic.blogg.se/
Postat av: kurokage

har int riktit haft tid med att fira hans födelsedag, men idaa gjord ja de, en tårta :D

Aa, asia no yoru e nog oxå ännu en av mina favvolåtar (:

2011-05-14 @ 21:56:00
Blogg: http://kurokage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: