Yuma solo kalender

Jag har kommit fram till att jag helt enkelt måste bli rik i framtiden.
Hur ska jag annars klara av att både överleva och köpa allt jag vill ha?

När jag såg scans från juniorkalendern (se förra inlägget) blev jag lite förvånad över att Nakayama Yuma inte var där.
Men så blev jag informerad om att han har en egen kalender!!!
Den kommer med när man köper Juniorkalendern och har massa jättefina bilder på Yuma!
Och jag behöver den, verkligen!!!

Jag menar; tänk dig att ha det här på väggen!!




Det blir den tredje Johnny's-kalendern jag köper då, i år, men jag måste ändå ha den!!!
Men jag ska nog vänta ett litet tag med att köpa den (om inte annat kan jag ju önska den i julklapp)

Börjar jag bli shoppingberoende?

bild (kalenderscans)

Kommentarer
Postat av: Lily

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAT?! Så om man köper den så får man en kalender med bara YUMA?????? Jag måste ha den!



kram

2011-03-10 @ 17:40:28
Blogg: http://lilylovesjapan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: