Hiroki Nakada!! :D

Jag såg nyss scans från Johnny's Junior kalendern (läs lite om kalendrar här) och eftersom dom ändå hade en massa juniors bilder där uppradade efter varandra tänkte jag att "varför inte titta efter om Hiroki Nakada finns där". Jag ser nästan aldrig något av honom och orsaken till att jag överhuvudtaget har "hittat" honom är att vi fyller år på samma dag, samma år!
Jag trodde inte att jag skulle se honom eftersom jag inte har sett honom i tidningar alls på sistone men så var han där!!! :D Jag blev jätteglad att se honom där för jag trodde att han hade slutat eller något.



Jag börjar fundera på att skicka ett fan-brev till honom!
För jag tror han skulle läsa det, kanske tillochmed svara..man vet aldrig! Med tanke på att han inte är så känd tror jag inte att han får jättemånga brev och i alla fall jag skulle bli jätteglad om jag fick ett brev från andra sidan jorden XD
Ska jag? XD



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, skicka ett fanbrev !!! :D :D

2011-03-09 @ 11:56:55
Postat av: Lily

Jag har aldrig sett eller hört talats om honom. Men skicka fan brev! Va coolt! Jag skulle också vilja skicka ett fan brev, men jag har ingen aning vad jag skulle säga.



kram

2011-03-09 @ 17:38:03
Blogg: http://lilylovesjapan.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Har aldrig sätt honom förut.. han var söt~!

Du borde skicka ett brev till honom :DDD

2011-03-10 @ 20:01:53
Blogg: http://bananasisformonkeys.blogg.se/
Postat av: Zuri

Har aldrig sett honom förr men du borde skicka fanbrev! ^^ Btw hur eller var kan man skicka till sina idoler?

2011-03-20 @ 01:48:47
Blogg: http://asiafreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: