You're beautiful

Jag har tittat på You're beautiful. Det första koreanska dramat jag sett!
Jag har en episod kvar, men jag ska vänta med det och titta det med min syster. Det har jag lovat.
För er som inte vet så handlar det om en blivande nunna som tvingas "byta plats" med sin tvillingbror och börja som medlem i bandet ANJell. Hon ska försöka spela rollen som man utan att någon kommer på henne, och samtidigt får hon reda på lite om sin bakgrund och känna kärlek.

Jag gillar dramat, även om språket fortfarande känns väldigt underligt. Historien är intressant, kanske lite väl utdragen och det är inget drama som "förändrar mitt liv" (ja, det har funnits såna). Men jag ser väldigt mycket fram emot att se den japanska versionen, Ikemen desu ne, som börjar sändas i sommar! Läs mer.

Precis som alltid när jag tittar på drama har jag fastnat för låtarna som spelas. Här är en låt:

Kommentarer
Postat av: Lily

Asså jag är glad att denna var mitt första koreanska drama. Den var väldigt bra. Men som du kunde inte jag vänja mig riktigt vid språket. Det gick liksom inte ^^



kram

2011-06-12 @ 08:20:20
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Har du?! Va kul! Den var verkligen jättebra! Det gör jag med!



kram

2011-06-12 @ 16:49:33
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: