Jobbig dag.

Som rubriken säger; jobbig dag.. Det var kistläggning.
Jag hade varit rädd och gruvat mig inför den här dagen. Jag både ville och ville inte se pappa. Och det var hemskt när vi väl var där. Jag ville bara bort därifrån.
Imorgon är det begravning. Jag ser inte direkt fram emot det heller, men det känns bra ändå. Efteråt kanske det blir lättare att gå vidare? Jag vet inte. Jag ska spela River flows in you av Yiruma på minnesstunden. Pappa tyckte om när jag spelade den.
Jag har blivit beroende av Yirumas musik. Så skönt med bara pianot, inga ord eller nåt. Han är en jätteduktig kompositör också. Det är inga svåra saker han skriver, ändå låter det så vackert. Jag har spelat massor av hans stycken de senaste dagarna, min favorit just nu är Time forgets.



Någon annan som gillar (eller över huvudtaget känner till) Yiruma?

Det här inlägget blev väldigt konstigt, men det känns bra att nån gång bara skriva det som kommer upp i hjärnan och låta det stå kvar. Därför låter jag det vara som det är.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet vem han är ^-^ Den där låten var så fin..<3! Hoppas du mår bättre nu Chi-chan~..! Sending love to you!

2011-06-17 @ 00:00:01
Blogg: http://whataisaid.wordpress.com
Postat av: Emelie

Jag gillar Yiruma...En av de få som kan göra låtar utan sång som jag orkar sitta och lyssna på. :)

Hans musik behöver inga "vocals" (hittar inte rätt svenskt ord...xD)n Utan man förstår hans mening med låten ändå <3

2011-06-17 @ 15:10:41
Postat av: Lily

Jag vill så gärna säga något bra som får dig att må bättre men jag vet inte vad jag ska säga. Det är verkligen jobbigt när det är ens anhörig. Men är det något så finns jag här. <3



Jag har aldrig hört talats om honom förut, men jag tyckte låten var väldigt vacker!



kram på dig <3

2011-06-18 @ 08:51:19
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Det stämmer bra det! Jag vill se Gakko ja oshieranai, men den finns inte att se. Jag ska i alla fall kolla på den nya versionen!



Okej :) <3



kram

2011-06-18 @ 14:09:33
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Åh tack så himla mycket för länkarna! Jag ska försöka titta på den så snart som möjligt!



kram <3

2011-06-18 @ 15:18:08
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Livia

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 01:09:00
Blogg: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: