Inoo 21 år

Inoo Kei (Hey!Say!JUMP) fyllde 21 år igår. Jag gjorde inget då för att fira honom, vilket jag ångrade lite idag. Så jag bestämde mig för att rita lite (jag har haft mycket "ritlust" på sistone!)
Sen tänkte jag pröva använda mina nya vattenfärger som jag inte ens öppnat tidigare. Så jag testade alltså en ny teknik idag igen. Det gick ganska bra, jag trivdes med att måla med vattenfärger. Jag spillde bara ut vattnet över hela skrivbordet tre gånger (en gång över teckningen, så den blev jätteskruttig).

Jag ritade av den här bilden:

 

Jag är rätt nöjd. Jag lyckades inte riktigt få det likt, jag vet inte ens om man ser vem det ska föreställa .__. Men jag är nöjd med färgerna, det blev ganska "harmoniskt".
Vad tycker ni?

 

Stort grattis till Inoo <3

 

 

 

_________________________________

Förresten: det är några som tidigare frågat mig om jag inte kan rita t.ex. Yamada och det gör jag gärna. Ni får gärna ge mig förslag om det är någon (helst nån japansk kändis då) ni vill att jag ska rita. Jag kan ju inte lova att jag ritar alla, eller att det blir bra, men om jag får ritlust och inte riktigt vet vad/vem jag ska rita är det ju bra att ha några önskemål. Dessutom är det ju roligt att samtidigt kanske kunna göra någon glad.
Så säg gärna till om det finns önskemål, kom ihåg bara att det kan ta ett tag (om jag alls ritar) innan jag gör det.


Kommentarer
Postat av: Lily

Alltså seriöst människa! Du är så otroligt begåvad att jag är så avundsjuk på din talang. Ge mig dina konstärliga sidor <3



sv: Ja eller hur! Men det är nog jakten efter att få tag i klippen, musiken, bilderna och allt som hör till den här fandomen. Det är nog det som gör att man tycker om musik som inte är mainstream ^^



kram

2011-06-23 @ 19:44:22
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Jag förstår. Jag önskar att jag var bra på något. Jag har ingen speciell talang direkt. Jag tycker om att rita men jag har inte ritat på ett tag. Jag är rätt medelmåttig ^^



Det är sant. Lära sig om nya kulturer är så spännande! Samma med mig. Förut hade jag stenkoll på alla nya låtar som spelades på radion och det, men nu har jag ingen aning om de nya "populära" låtarna från västvärlden. Det är bara japansk musik för mig ^^ Och soundtracks från ghibli serien. <3 kärlek kärlek kärlek ^^



kram

2011-06-23 @ 20:03:01
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Cleo~

Uwah~ du måla en bild på Inoo :D Den blev jätte snygg!!

2011-06-23 @ 20:05:28
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Lily

sv: Ahaha jag hoppas att det du säger är sant. För jag kan verkligen inte komma på något som jag är bra på. Eller jag är väldigt duktig på att dagdrömma ^^ Hahaha, jag har livlig fantasi, men det är inte något man direkt kan skryta med ^^



Jag vill lära mig spela munspel! Jag ska faktiskt spara ihop pengar för att köpa en. Jag har alltid tyckt att det är coolt med folk som kan spela munspel! xD



SAMMA HÄR! Jag andas praktiskt taget JAPAN. Hela mitt rum är fyllt med japanska saker. Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att det var en japansk tjejs rum ^^ AHAHHAHA IKEA PRYLAR FOR LIFE liksom ^^



kram

2011-06-23 @ 20:21:28
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Ahaha min pappa brukar säga så till mig med. Han brukar säga : du har fantasi. Skapa något av det. Du kan rita!

Jag: Nää jag kan inte. Det är så många andra som är bättre än jag.

Supernegativ.com eller vadå? xD HAHAHAHHA



Ahahaha eller hur! xD Jag har alltid tyckt om munspel, men det är på senaste tiden jag verkligen verkligen vill ha en!



ÅÅÅÅÅÅÅH!

Ah, vem vill inte det. Dom är ju så himla söööööta! Jo samma här. Jag brukar inte tycka om att köpa kläder. Men nu när jag tjänar lite pengar och funnit en stil som jag gillar så börjar jag köpa lite mer kläder. Fast det är så DYYYYYYYYRT!



kram

2011-06-23 @ 20:37:56
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: AHAHAHAHA vi borde sluta att gå till den sidan!



Nämen! Aaaw det brukar jag också göra! Det gör inte mina föräldrar heller men det gör jag ändå! Vart ska jag annars få mina älskade skivor? xD Aaah, jag förstår dig!



Det var en jättesöt frisyr ju! Den kommer nog passa dig alldeles utmärkt. Har du facebook förresten?



kram

2011-06-23 @ 20:51:37
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Aah jag förstår. Det är lite det mina föräldrar menar på!



Aaah okej. Det kommer nog bli jättefint! Vad är din naturliga hårfärg? Jag la till dig. Jag har precis skaffat ett nytt konto idag, eftersom jag är trött på min gamla där jag hade massa människor som jag inte kände som vänner, som var extremt jobbiga. Men jag hade inte hjärta att ta bort dom så jag skaffade en ny där jag bara acceptera vänner som jag känner eller som jag faktiskt pratar med. som med dig :) Sen har jag ett helt annat namn som du kanske ser!



kram

2011-06-23 @ 21:11:48
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Aha okej!



Ahaha jag förstår vad du menar. Jag tänkte så också, sen insåg jag va jobbigt det var med så många random vänner. Många av dom sa inte ens hej när man la till dom efter de hade skickat vänförfrågan. Vissa var fräcka nog och tog mina profilbilder eller album. Jag förstår om de tar bilder på idoler och kändisar men mina privata bilder liksom? Varför? Så jag började trötta på det.



Så nu vill jag bara ha på personer som jag känner och pratar med ^^



kram

2011-06-23 @ 21:26:39
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Ahahaha jag är detsamma, men jag har ju pratat med dig innan så det kändes logiskt att hälsa ^^



Fast det är helt sant som du säger. Varför lägga till någon om man ändå inte tänker prata med den!



kram

2011-06-24 @ 10:59:18
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Det är mysigt!



Jaså? Har ni inte det längre? :( Min pappa berättade för mig att när han var liten så brukade man dagen innan midsommar klippa björkkvistar och pryda trappen med dom!



Va härligt! Vad för kaka bakade du? Jo det är sant. Det är såhär med. Kryddad snaps är verkligen populärt vid midsommar hörde jag på nyheterna. Alkoholkonsumtionen ökar markant under midsommar. Det är verkligen tråkigt. Kan man inte ha kul utan att bli full liksom?



kram

2011-06-24 @ 14:18:45
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: M E R E I

- Glad midsommar :)!

2011-06-24 @ 16:23:42
Blogg: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Lily

sv: Okej!



Åh va gulligt! Jag gjorde det en gång när jag var liten, men jag fick inte ihop sju olika blommor dock :(



Okej. Jag är aldrig inne blogg.se startsida. Får väl kolla.

Det är precis som du säger. Ett glas vin till maten eller en öl är ju helt förståeligt men dricka liter vis med alkohol för att få minnesluckor och kräkas tills man svimmar fattar jag liksom inte. Vad är det för roligt? Men du dricker inte va?



kram

2011-06-24 @ 17:57:56
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: kurokage

alltså hur kan du rit så bra riktiga personer? :O

själv så blir mina sktifula -_-

de sku va nice om du sku kunna rit av takkii eller ryosuke, men helst takkii, men du behöver int om du int vill~

2011-07-05 @ 00:15:01
Blogg: http://kurokage.blogg.se/
Postat av: Greta~^^

JHDVJHVHV DEN E EXTREMT ÜBER SNYGG!!! O____________O Älskar det.. rit/målar-sättet.. XD Asså när man använder färger som.. Inte va där! XD Haha svårt att förklara~^^'

2011-07-16 @ 22:36:49
Blogg: http://guruguru.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 15:42:16
Blogg: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: