YamaChii-teckning

Jag har ritat av Yamada Ryosuke och Chinen Yuri. Det var ett tag sen, men jag skickade teckningen till Lily (som jag länkar i varenda inlägg nu känns det som), och jag ville inte lägga upp den på bloggen innan hon hade fått den.
Så här ser den ut:
Det var så svårt!! Chinen har hemska läppar (haha XD), de är så svåra att rita! Men jag lyckades rätt bra med honom efter n'te försöket så jag får vara nöjd.
Nu har jag ritat så många (eller okej, typ två) teckningar i bara blyerts så jag måste testa nån annan teknik snart. Jag köpte ett mega-set med pennor i olika slag för ett tag sen, och jag har inte testat alla sorter än. Så det blir säkert mer ritande så småningom.
Jag vet att jag har lagt upp rätt många teckningsbilder på sistone. Det håller ju nästan på att bli en teckningsblogg. Men jag har ritat så mycket den senaste tiden och jag vill gärna dela med mig också, därför blir det så. Jag hoppas att ingen stör sig på det i alla fall ^^

Kommentarer
Postat av: Linn

En blogg med teckningar är ju inte helt fel det heller ^^

Det är alltid roligt att dela med sig när man har skapat något, så fortsätt göra det! :D

2011-07-12 @ 00:35:48
Blogg: http://wildsofmyheart.blogg.se/
Postat av: 美杏花ちゃん-BiancaChan

sv: Haha jag med XD Gissa kan man göra, och ibland så har man ju rätt också XD Men det blir så förvirrande när dom har så många färger på håret o.o''



Den borde ta och komma snart tror jag :3 Eller den borde väl rättare sagt komma nu tycker jag! Fast vet du när dom skickade ut dina saker? o.o

2011-07-12 @ 14:32:20
Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Greta~^^

du..du..DU E GRYMT BRA!! O_____________O

2011-07-16 @ 22:35:18
Blogg: http://guruguru.blogg.se/
Postat av: kurokage

O_O du ritar ju jäätte bra ju :O

tycker att de e bara kul att si på dina teckningar o beundra dom x)

aww..va dom e gulliga tillsammans x3

2011-07-17 @ 22:14:56
Blogg: http://kurokage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: