Värsta schlagern?

Jag håller på och pillar på en ny bloggdesign! (Äntligen!!)
Jag är klar med header och bakgrund och har nu kommit till småfixandet (fixa länkfärger, göra snygg meny, extra finesser osv). Konstigt nog är det just småfixandet som är mest krävande...
Samtidigt sitter jag och äter choklad och lyssnar på Hey!Say!Best's nya låt Screw.

Screw finns med på singeln Over som släpptes för inte så länge sen. Jag har inte lyssnat på den så mycket förrän idag. Jag har inte riktigt gillat den, för i mina öron låter det som nåt som bra kunde ha varit med i melodifestivalen.
Lyssna! Det är "som värst" i början:


Missförstå mig inte; jag har inget emot schlager eller melodifestivalen (även om jag inte brukar titta)! Bara inte i kombination med Hey!Say!JUMP eller andra johnnys.
Och nu när jag lyssnat på den x antal gånger ikväll har jag börjat gilla den ändå!

Är det nån annan som tycker som jag, att Screw låter som en schlagerlåt?

Kommentarer
Postat av: Lily

Nu när du säger det så, så håller jag med dig! Haha lite schlager känsla över det hela ^^



sv: Hahaha, aaw <3 Jag kikar alltid in på min blogg varje dag och jag läser fortfarande alla bloggar som jag följer så jag svarar alltid och kommenterar fast jag själv inte bloggar. Tyvärr har ju jag tagit bort min facebook så jag kan inte prata där :( Det kanske jag inte har sagt. Men vi kan fortfarande prata via bloggen eller så kan vi prata över mail! Jag svarar alltid på mail!!! Haha jag tycker om att prata med dig med!



Jag ser framemot din nya design och sorry for über-lång kommentar!



kram på dig <3

2011-07-31 @ 08:53:06
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: kurokage

nåå, ja har aldri fatta riktit va en schlager e så...kan int säga x)

men ja tycker int de e nå fel på låten, tycker faktist att början låter helt bra, fast att ja håller på o lyssnar på over hela tiden ^^

2011-08-05 @ 20:56:46
Blogg: http://kurokage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: