Hejdå 60€ + jävla mycket frakt.

Nu kan man beställa Johnny's kalendrar för 2012-2013!
Man kan köpa en Hey!Say!JUMP-kalender, en Kis-my-ft2-kalender och en Sexy Zone/Nakayama Yuma/Johnny's Jr-kalender. (Ingen Kanjani8 *gråt*). De kostar alla ca 20€ (~200kr) st.
Johnny har kommit på en riktigt smart grej! Det är så att med varje kalender får man med sju eller åtta "surprise cards". Det står också vilka medlemmar som kommer i de olika kalendrarna:
Hey!Say!JUMP: seven surprise cards featuring Hey!Say!JUMP members, Daiki Arioka, Yuto Nakajima, Kei Inoo, Kis-My-Ft2 members, Yuta Tamamori, Takashi Nikaido, Sexy Zone member Shori Sato, and Yuma Nakayama.
Kis-my-ft2: eight surprise cards featuring Hey!Say!JUMP members, Yuki Chinen, Kota Yabu, Yuya Takaki, Kis-My-Ft2 members, Hiromitsu Kitayama, Toshiya Miyata, Wataru Yokoo, Sexy Zone members Kento Nakajima and Marius Yo
Juniorseven surprise cards featuring Hey!Say!JUMP members, Ryosuke Yamada, Hikaru Yaotome, Keiichi Okamoto, Kis-My-Ft2 members, Taisuke Fujigaya, Kento Senga, and Sexy Zone members, Fuma Kikuchi and Satoshi Matsushima.
(några trevliga felstavningar när det gäller namnen men man kan ju gissa sig till vilka det är)

Jag hade tänkt köpa Hey!Say!JUMP- och Junior-kalendern, men sen så ser jag att i Kisumai-kalendern får man bl.a. kort på Yabu, Kento och Marius. Alla kalendrarna innehåller även annat roligt, och självklart olika saker, så att man ska bli tvungen att köpa allihop. Fast man egentligen inte är ett Kisumai-fan. (Nåja, jag kan ju bli!)
Johnny blir glad, min plånbok blir ledsen, jag blir kanske glad när jag får alla kort och alla prylar.
Nåja, jag fyller ju snart år!

De Johnny's-kalendrar jag har i år

Kommentarer
Postat av: 美杏花

JOHNNY VAD VILL DU MIN PLÅNBOK?! ;__; Jag har ingen aning vad jag har råd med längre x'D Men måste ha Hey Say JUMP kalendern och Junior kalendern bara för att få med ett kort på Yamada x3 Hejdå pengar~



sv: Hahah det är så jobbigt! xD

2011-12-03 @ 15:59:19
Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag köper bara JUMP kalendern, men har lyckats byta till mig Yamada, Chinen och Keito's kort med kisumai och sexy zone fans (+ att jag får med Yuma som jag sparar!) Är dock lite ledsen att jag inte kan få tag i Hikaru, Yabu och Takaki, men nåja, det är som det är :/ ...

2011-12-03 @ 16:17:00
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: kurokage

herregud, va myki du köper oo nå hede me kanjani8, du ska va glad att de fanns förra året, själv så har de int kommi nå takitsuba kalender på 2-3 år --

ja tror int att ja köper hsj, eftersom de e i bokformat o int i sånde som man hänger på väggen...

svar: jahaa, regular, ja tror att de e c x) själv så tar ja alltid a pga av att man får se making of, o nån gång b, för där så brukar de visa nån liten preview av nån konsert x)

2011-12-04 @ 17:01:10
Blogg: http://kurokage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: