jagorkarintekommapånånrubrik

jag har inte bloggat på jättelänge... har aldrig fått tillfälle helt enkelt...
Helsingfors var riktigt roligt. Konserten var bättre än jag trodde faktiskt ^^
Inte många inköp dock, bara en del t-shirts och sånt.. ;)

Min lillasyster kom hem från sjukhuset idag (för att jag ska slippa svara på frågor kan jag ju redan nu säga att hon har haft lunginflammation.. XD) och medan jag var borta så gjorde hon ett "fotoalbum" till mej. Ett Kanjani8-album.
Ganska komiskt bara att ungefär två av alla bilder bestod av Kanjani8-medlemmar (och en av dem var en före detta medlem). De andra bilderna föreställde några NewS- och kat-tun medlemmar XDD Det var okej det också antar jag XDD


_______________________


Här kommer några tips.

Vill du ha en låt som mp3 men du vet inte var du ska hitta den?
Finns den på youtube?
Gå in på vidtomp3.com och så kan du lätt ladda ner den därifrån genom att klistra in youtube-länken. 
Jag har använt det flera gånger och det har funkat bra varje gång.




Vill du ladda ner hela videon kan du använda tubegrip.com.



Båda de här sakerna finns online och du behöver inte ladda ner något annat än just själva låten/videon.
Hoppas det var till någon hjälp ^^ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: