Ett random inlägg igen.

Jag fixade nyss designen i min LJ. Det blev sjukt dåligt.
Jag ska göra om den nån annan dag när jag överhuvudtaget orkar anstränga mej, och vara lite kretiv.

Jag har blivit dålig på att blogga på sistone.

Orsaker:
-jag har inte mycket att blogga om
(eller, snarare; jag har inte ork att komma på något att blogga om)
-Jag har kollat på så mycket, draman och sånt, så jag har inte haft tid för annat
-det har varit fullt upp med träning (jaa du läste rätt. Jag tränar numera xD),
skolan, kompisar..
det vanliga för nån som inte är jag.

Jag har blivit otroligt upptagen på sistone. Och det är lite jobbigt på ett sätt..
Men det tänker jag inte gå in på xD


_________________________________________

Vi ska skriva en novell nu (på svenskatimmarna i skolan).
Jag har kommit på lite sådär halvt vad jag ska skriva om.
Det får helt enkelt bli en fan-fic. Jag kan nog inte skriva mycket annat xD
Det blir Yasu/Yoko, men jag ska ändra namnen.
Det kommer att vara Yoko som berättar så han blir typ "jag", och man kommer aldrig att få veta om han är en man eller kvinna.
Jag tyckte det var enklast så, jag har ingen lust att bli totalstämplad eftersom jag skriver om ett bögpar.

Yasu är död. I min story. Jag är en elak människa.

Men hur som helst så kommer det att komma fram att det är Yoko som på något sätt är orsaken till Yasu's död
men jag har inte riktigt kommit på hur.
Nån som har förslag? XD

och

Skulle ni alla kunna säga ett ord ..

(spelar ingen roll om det är ett substantiv, verb, adverb adjektiv...., nästan vad som helst)
..för att hjälpa mej lite på traven i den här novellen?
Alltså ett ord som jag på något sätt ska använda i novellen.
Jag kan inte lova att jag kommer att använda alla, men jag ska försöka.






Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha men jag e van med fåglar hade ASmånga förut:P haha

2010-03-19 @ 08:53:12
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: Kyon :3

aw, tack c: <3

2010-03-19 @ 15:03:51
Blogg: http://cuteluti.blogg.se/
Postat av: johanna

heej :) längsen sist :/ e int alls nå ofta in på msn nå mer...

ja minns när vi sko skriv dende novellen, ja skrev om en pojk å en flicko som blev ihop på nå läger ^^ "Under kärlekens stjärna" hett an. Måst int ni välj mellan nå rubriker?



ha de bra < 3

2010-03-19 @ 17:50:08
Blogg: http://johannaedbergs.blogg.se/
Postat av: johanna

ja har no de helt okej. Vissa dar e rena helvete men vissa e no helt bra :) sj?

haha okej, nå lycka till me den :D

2010-03-19 @ 19:33:13
Blogg: http://johannaedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: