Ohkura i drama!

Jag har gått igenom några bilder på Ohkura Tadayoshi (kanjani8) på sistone!
Ibland undrar jag om den här killen gör nåt annat än att äta och sova!?

Jag gjorde två små collage med lite ät- och sovbilder!

 

 

Nåja, något annat måste han ju göra. Han är faktiskt upptagen med ett drama just nu!
Det är ett sjukhusdrama som ska handla om en läkare (spelas av Noriyuki Higashiyama) som utan att ens röra vid patinterna kan lista ut vad som är fel med dem. Ohkura ska spela nån typ av sjuksköterska sjukskötare, tror jag. Andra som ska medverka är bland andra Mikako Tabe, Eiko Koike, Hisashi Yoshizawa, Norito Yashima och Shinya Owada.
Namnen säger mej inte jättemycket, förutom att Ohkura spelade mot Mikako Tabe i dramat Yasuko to Kenji

Dramat borde börja sändas nu i juli/augusti. Hoppas jag hittar det, med engelsk text, snart!
Jag ser verkligen fram emot att se Ohkura som sjuksköterska XD

 

 

Förresten så kommer Kanjani8 att för första gången att få sjunga en låt som tema för ett drama någon av dem medverkar i! Detta innebär ännu en Kanjani8-singel. 25 augusti släpps singeln. Namnet är LIFE~目の前の向こうへ~ ,men min kanji är tyvärr inte tillräckligt bra för att lista ut hur man uttalar det...

 

 

 

källa

källa

bilder (de flesta)


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

Och jätte fin design för övrigt!



kram kram

2010-07-14 @ 13:31:44
Blogg: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: