eito day <3

Igår var det ju 8 augusti, alltså 8.8. Vilket innebär eito day! :D
Eito day är väl nån slags inofficiell dag för att fira Kanjani8 och även om jag har varit ett fan i flera år var det i år första gången jag uppmärksammade dagen!
Jag hann tyvärr inte göra speciellt mycket, vi hade en släktträff här hemma som tog i stort sett hela dagen, men på kvällen firade jag lite genom att titta på min countdown dvd (en Kanjani8 konsert som hölls vid nyår och som släpptes på dvd). Jag önskar att jag hade kunnat göra nåt mer, baka en kaka, rita eller nån annan fanart, men det hann jag inte med :(

Nå, jag får fira extra storslaget nästa år! ^^
Kanjani8 har gett mej förmågan att se positivt på livet, och jag tror att jag hade varit en annan, inte lika lycklig, människa utan dem. De förtjänar att firas <3



Kommentarer
Postat av: Isabelle

8/8 2088 (hade tagit 8888 om det inte varit för att du varit död sedan länge då) blir det extra mycket eito day! XD Då måste du fira i massor!

2010-08-10 @ 00:19:38
Blogg: http://gakkun.blogg.se/
Postat av: markus^^

SV jaha jag trodde att det var en "moped motorcyckel typ"



MIN design hmmm.jaa kanske imorron då ni kommer...det här var en tisdag.........^^HEY SAY JUMP WE SULUTE U

jag har förrästen köpt en MP3 som är NICE *___* jag <3 den....

2010-08-10 @ 10:13:13
Blogg: http://touchcream.blogg.se/
Postat av: Markus^^

Du,jag ska göra en ny ny ny ny ny ny ny ny ny ny ny ny ny BLOGG och därför ska det inte finnas nån tcreammera bara en stund 1 vecka...

så du vet inte vad den heter men jag ska göra headern och kan skriva det där och allt



K-n-i-o-k--.blogg.se nhaha du har ingen aning om vad det ska bli



sv. på fråga.......flopp

2010-08-10 @ 11:52:47
Blogg: http://touchcream.blogg.se/
Postat av: Sabina ❤

sv. Jag ska nog också försöka se något mer drama innan skolan börjar igen^^ Jag börjar nästa vecka och då blir det nog inte lika mycket tid över till att se draman och så. Jag skulle haft med mig en laptop så att jag kunde titta när jag sitter på tåget xD

2010-08-10 @ 15:45:03
Blogg: http://sweetfairyfloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: