wohoo<33

förlåt för ett lite långt inlägg... hoppas ni orkar läsa xD

 

Detta fick jag hem igår; äntligen!

En dvd, en kalender (=hamburgar-bilden) och en gammal NYC boys-singel.

 

Jag kollade dvd:n (första delen) idag och igår. Geez alltså.

Ska jag göra en lista på vad jag tycker om med innehållet och själva dvd:n?

Jag struntar i vad ni säger, jag gör det i alla fall.

Jag gillar:

 

-designen!! (gjord av Yasu<33)
-de supermånga bilderna (som jag inte riktigt hunnit titta så noga på än) i häftet som kom med.
-att omslaget är glittrigt
-att det är så himla många låtar dom sjunger (med snabb huvudräkning, som mycket väl kan vara fel, fick jag det till 32!??)
-alla specialeffekter (alltså omg.. jag hade prov på elektricitet, spänning, ström och sånt idag, och jag vill inte veta hur mycket energi som slösades till den där konserten XD)
-alla deras kläder (inga vardagliga kläder här inte)
-svetten i deras ansikten efter bara två låtar (jag kan absolut inte fatta hur de orkar 32..)
-hur dom ser så himla glada ut!! Det är nog det absolut bästa... Man blir så himla glad när man ser hur de njuter av att vara på scen (eller, i alla fall ser det ut som om de gör det) <3

 

Det finns mer såklart, men det var det jag kom på..

 

Imorgon ska jag se andra delen.

 

 

annars.. jag har insett att jag är jätteförsiktig när det gäller johnny's-prylar. Nu kan jag ju inte säga att jag har nåt lager av såna, men rätt så många skivor och saker har jag ändå fått ihop. Om skivorna (bara omslaget) får en liten rispa känns det som om den är helt förstörd.
Jag har sparat plasten som var runt skivorna när de kom och varje gång jag ska öppna fordralet och kolla i häftet eller nånting så måste jag ta bort plasten och sen lägga den tillbaka.
Väldigt viktigt också att jag sparar orginalkartonerna och ser till att det inte blir några som helst veck eller märken på sakerna.

Varför?


Jag vet inte riktigt. Kanske är det för att jag alltid har i bakhuvudet att jag kanske kommer att sälja sakerna en dag, och jag vill gärna sälja saker som är av bra kvalitet. Det är inte kul att få grejer med rispor på om man kan få saker som ser relativt nya ut.


Är jag den enda som är såhär?
Tänker på att jag nån gång kommer att sälja sakerna fast jag själv nyss fick dem!?  XD

 

 


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha jaa... de hände mig när jag typ letade upp en the gazettE test... asså den handlade om en dotter som våldtar sin pappa? eew :P haha

2010-04-23 @ 09:19:01
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: