Trött....

Jag är trött!

Jättetrött. Och jag vet inte varför. Det har inte varit nån extra tung dag och jag har inte sovit extra lite inatt.
Ändå somnade jag bokstavligen med näsan i biologiboken när jag höll på att fördjupa mej i blodomloppet.

Jag har ingen aning om hur länge jag sov. Det kan ha varit fem minuter, eller nån timme. Ingen aning.

Jag hade tänkt skriva nåt bra inlägg idag. Det hade jag faktiskt. Men jag orkar inte!



Hur trött är du på en skala mellan 0-10?
(där 0=jättepigg och 10=nån typ av zombietillstånd)
Jag tror jag ligger nånstans på 8 ><



Kommentarer
Postat av: nicole

uuh.. jag e typ på 7=.= :P



sv: taack:3<3<3

2010-04-27 @ 19:46:50
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: alice

Typ, 8!

Fast iofs, jag är ju sjuk!

2010-04-27 @ 20:08:34
Blogg: http://ultragroteskt.blogspot.com/
Postat av: Sabina ❤

Haha, jag vet hur det känns. Ibland har det hänt att jag hållt på att somna i skolan och det är så pinsamt när läraren ser hur man hela tiden sitter och nickar till :o



sv. Samma här. Jag brukar inte göra några avancerade frisyrer till vardags, har varken tid eller ork till det då. Ja, rosetter och big bun är så fint! ^o^ Big bun kan jag visserligen göra, men om jag ska göra en rosett sticker allt mitt uppklippta hår ut haha. Då ser jag mer ut som en igelkott xD

Aw, ibland gör man sådant med håret som man sedan ångrar ._. Fast det växer ändå ut ganska snabbt igen ;) Förra året hade jag håret riktigt kort och uppklippt med bara två långa slingor men nu är allt utväxt igen. ^^

2010-04-28 @ 20:26:10
Blogg: http://sweetfairyfloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: