Tadaima XD

Idag kom jag hem från Stockholm. Jag vet inte riktigt om jag orkar berätta så mycket...
Resan uppfyllde någotsånär mina förväntningar och det var jätteroligt att träffa lite människor <33

Här är ett litet snabbgjort collage på vad jag köpte (inte riktigt allt är med, men det viktigaste)

Jag älskar skorna!! <33

Det fanns bara en tidning, Myojo, vid Sun Ai. Två exemplar. Okej, det fanns såklart andra tidningar också, j-rocktidningar, modetidningar och annat, men inga fler j-poptidingar som jag var ute efter. Som tur var åkte jag dit både på fredag och lördag för på lördagen fanns det inte ens nåt ex av Myojo kvar. Så jag är glad att jag hann få i alla fall en tidning! Och Maeda Goki var med där, på en av de sista sidorna. Då blev jag jätteglad, för jag trodde inte att han skulle vara med. Han har färgat håret och det är såå fint <33 ^^ *fangirla*

Nåväl, här är collaget;


hoppas ni ser vad det står ;)

Vad har ni gjort i helgen medan jag har varit och inhandlat detta?

Kommentarer
Postat av: puxxi

Aw~ Jag försov mig så jag kunde inte träffa dig ;_; gomen!

Ah, Harajukuparfym? :D jag vill köpa en sån 8D

2009-10-18 @ 22:57:25
Blogg: http://strawberryfuzz.blogg.se/
Postat av: Madde

Medans du handlde detta var jag med o.o 8D

Oså stog jag och fangirlade Ko-Ki på Sun Ai 8DDDD

2009-10-19 @ 08:13:59
Blogg: http://maddekawaii.blogg.se/
Postat av: Madde

AHAHAH Men aso direkt när jag såg bilden på Ko-Ki typ SKREK jag "AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH TITTA TITTA TITTA VAD SÖT HAN ÄR MIN JA HAN ÄR MIN<3<3<3 SÅ GULLIG!!!! <3333333 JAG VILL HA DEN" (då frågade gandalf om det var ko-ki eller tidningen jag ville ha) o jag bara "JAG VILL HA KO-KI<33333333333333333333"

2009-10-19 @ 19:46:46
Blogg: http://maddekawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: