min önskelista (som mest är till för släktingar och vänner och som ni andra kan ignorera x>)

Mamma sa att jag snart skulle börja fixa en önskelista..
Jag gjorde det på en gång (istället för att råplugga till samhällsprovet, som jag borde ha gjort).


Här kommer den. Högst upp finns saker jag verkligen behöver (eller i alla fall behöver pengar till),
längre ner saker som jag mest tycker skulle vara roligt att få.
Dock vill jag ju väldigt bli lite överraskad också. Det är ju inte roligt att veta allt på förhand...
Men här kommer listan i alla fall! :D


Viktigt viktigt. Finns här.




Också viktigt. Finns här, eller på typ Top Ten och andra skivaffärer.




viktigt dethär också (även om jag hatar omslaget ><).
Jag ska ju se dem i mars, så då måste jag kanske kunna deras låtar också xDD
Observera att det är den tyska versionen jag vill ha. Finns här eller i random skivaffärer. 



Observera svart med guldränder.




Behöver jag säga mer?



Det behöver jag alltid.. xD


annat jag inte skulle ha något emot att få:

PENGAR TILL K8's TRE SINGLAR SOM SLÄPPS 23-25 DEC.
Pengar (ofc)
manga
Allt Johnny's-pryligt (även om jag troligtvis inte kommer att få det ><)
Presentkort (gärna till typ Seppälä)
Fruits Basket animén.
Death Note animén (utom del 1)
...


Fyller på listan efter hand xDD

ööh ja.. Hoppas nån fick lite hjälp här då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: