"fanträffen" igår ^^

Nu är jag hemma :D
Ni får läsa mer om det sen! För nu kommer "fanträffen" (som nog inte riktigt var en fanträff) i text och bild 8)

Jag kom till Åhlens nångång före 11, och då var redan nästan hälften av alla där x)
Så vi gick omkring lite och sen gick vi tillbaka och jag tror vi var sammanlagt 11 personer! Sen åkte vi till sun ai och jag köpte ännu en tidning fast jag inte borde ha gjort det x)
Sen for vi till Sollentuna (tror jag det var) och då var klockan snart två och jag skulle vara tillbaka halv tre! D;
Så åkte några tillbaka (bland annat jag) och dom andra fortsatte, skulle jag tro..

Tiden bara flög iväg!
Det här inlägget blir otroligt dåligt för jag orkar inte försöka låta intressant,, men här kommer några bilder då (typ alla bilder jag tog, nästan.. xD alla är inte ens med!)







Kommentarer
Postat av: sparris

ALLTSÅ FUCK YOU D8>> pms du ba liksom lägger upp värsta mongobilden på mig 8(

2009-07-28 @ 15:43:05
Postat av: alice

Haha jag ser fett korkad ut på bilden haha<33



jag kom dit typ, allra sist va? XD

typ.. precis klockan 12 hahahah

2009-07-28 @ 16:08:18
Blogg: http://ultragroteskt.blogspot.com
Postat av: theTURTLE

AMEEH SÅ KOMMER JA DÄR OCH FÖRSTÖR ALLA SÖÖWTA BILDER o.o 8D

2009-07-28 @ 17:14:15
Blogg: http://xmichiyox.livejournal.com
Postat av: Yumi

men bajs jag vile ju också komma >:

bor för långt ifrån

2009-08-01 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: