mitt första fina inlägg 8)

För det första får ni ursäkta att designen är ful som stryk .___.
Jag håller på och fixar det lite allt eftersom.. ;)

Kawaii Welcome GIF Pictures, Images and Photos

Jag kan ju passa på att berätta lite om mej själv nu då:

Jag är 15 år, bor i Finland (nära Vasa), jag gillar musik (såklart), stil/kläder och sånt och att ha kul, typ. 

Jag lyssnar mest på japansk musik, så det är det denhär bloggen kommer att handla mest om.
För att nämna några så lyssnar jag på Kanjani8, Tegomass, Yamapi, An Cafe, Ai Otsuka, Ellegarden, The Pink Panda, Cherry blossom m.m.

Jag vet inte om det finns mycket mer att säga om mej. Ni får helt enkelt fråga om det är nåt 8) 

Ha det bäst <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: