K8-tröja 8)

Jag ska göra en Kanjani8-tröja, slå det :D


För dem som inte har sådär jättemycket pengar, eller har möjlighet att klicka hem fina "riktiga" bandtröjor så kan man enkelt göra en själv! Det är kanske inte världens billigaste heller, men det blir i längden billigare än att köpa tröjorna.

Man köper alltså tryckpapper (finns på tex clas ohlson). Kostar mellan 200-300 kr skulle jag tro, för ca 10 tryckpapper. Det finns även tryckpapper som funkar på svarta textiler!

Sen köper man en tröja, som finns typ överallt.

Och så tar man en fin bild från internet, lägger eventuellt till lite effekter eller text och vips så har man ett fint motiv.
(Extra fin blir ju tröjan om man väljer att ha några snygga killar på, Kanjani8 tillexempel XD)
Man måste komma ihåg att göra bilden spegelvänd innan man printar ut den på tryckpappret!

Sen är det bara att stryka fast motivet och så har man förhoppningsvis en fin tröja :D

Jag ska göra en med denhär bilden:



Snyggt!! Eller hur?


Har du nånsin gjort en tröja på dethär sättet? (:

Kommentarer
Postat av: Madde

Fedt cool bild!! 8D

Jag har försökt, det gick inte.

Jag tänkte göra ett örngott med "Jonas Brothers" i typ Oktober elr något, så tryckte vi åt fel håll, så bilden var vänd inåt 8( Men jag ska försöka göra en tröja med Paradeis och jag hoppas det funkar!!

2009-07-20 @ 10:14:09
Blogg: http://maddekawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: